Τάσος Γαλάτης - σπουδαία ποίηση

Στιβαρή και ακμαία ποίηση. Καθαρή μορφή και περιεχόμενο. Ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους ποιητές μας, ο Τάσος Γαλάτης, ο οποίος φλέγεται και αναλώνεται στην διακονία της αλήθειας.

ΤΟ ΜΕΡΤΙΚΟ

Τόσος συνωστισμός στις ουράνιες μονές
πώς χωράνε αλήθεια τόσα πλήθη στην ανυπαρξία
πληβείοι και πατρίκιοι, θεοί και ήρωες
σκλάβοι και απελεύθεροι, ημίθεοι και άγιοι.

Γι  αυτό δεν απελπίζομαι
κάποια γωνιά της θα χωρέσει κι εμένα
όταν η ώρα μου σημάνει
και με τυλίξουν τα σκοτάδια της.

Κανείς δεν έχει δικαίωμα
να μου στερήσει αυτή τη θέση
άλλωστε μόχθησα όσο λίγοι, μάτωσα
περπάτησα στις ερημιές, ξαγρύπνησα
κατάκτησα με το δικό μου σπαθί
το μερτικό μου στην ανυπαρξία.

Τάσος Γαλάτης , Μέμνησο, Εκδόσεις Γαβριηλίδης, Αθήνα 2016.

Για τον ποιητή διαβάστε εδώ 

και εδώ